Четвер, 07.11.2024, 16:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Статистика

Каталог статей

Главная » Статьи » Методические

На сайте новая статья. Учителя Тимченко Н.В. "Розвиток мовлення молодших школярів як одна із скла

Тема « Розвиток мовлення молодших школярів як одна із складових формування комунікативної компетентності»

Тимченко Надія Вікторівна – вчитель початкових класів, кваліфікаційна категорія «Вища», звання «Вчитель – методист» Запорізька спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 72 з поглибленим вивченням хімії та біології

Директор Усова Тетяна Миколаївна  Адреса школи 69035, м. Запоріжжя, вул.  Лермонтова, 21, ( 0612) 33-41-10 email : school72@ukr.net.     

Провідна педагогічна ідея досвіду                                                                                  

Мова і мовлення  є продуктом культури, її невід’ємною складовою. Саме мова сформувала людину як особистість і творця культурних цінностей. Із розвитком мовлення тісно і органічно пов’язане насамперед питання інтелектуального розвитку особистості. Володіння мовою, запасом слів і граматичними формами створює умови для розвитку мислення.                                                                                                                                                

Обґрунтування актуальності і перспективності досвіду                                                     

Щоб удосконалити мовленнєву діяльність учнів, ми повинні, насамперед, вмотивувати її і спонукати дітей до неї. Мовлення може бути успішним, якщо воно спрямоване на досягнення визначених цілей. Розвиток мовлення, формування комунікативної компетенції необхідні для вміння контролювати правильність і доцільність своїх висловлювань, а також для вільного володіння мовою. А це в свою чергу допомагає особистісному розвитку учня.                                                                                         

Науково – теоретична база досвіду                                                                        

Сучасна шкільна методика навчання учнів мовлення виходить з теорії мовленнєвої діяльності, концептуальні положення якої розроблені видатними вченими Л. С. Виготським, О. М. Леонтьєвим, О. Р. Лурією, М. І. Жинкиним. Ці ідеї практично були реалізовані в працях Т. А. Ладиженської, М. Р. Львова, В. І. Капінос, Н. А. Іпполітової.             

Стисла анотація досвіду                                                                                                         

На своїх уроках я формую правильну вимову звуків не лише ізольовано, а й у мовленні;          вчу умінню говорити, використовуючи всі види виразності; розвиваю навички вимовляння слів у різному темпі і з різною силою голосу; вчу культурі спілкування; на-            магаюсь перевести якомога більше слів з пасивного словника в активний.                                   

Результативність впровадження досвіду                                                                   

В третьому класі діти дають повні, докладні, обґрунтовані відповіді на питання вчителя,       правильно вживають граматичні форми слова, орієнтуються в мовленнєвій ситуації; в   творчих завданнях використовують вислови з творів, вивчених на літературному читанні.      

Репрезентація досвіду                                                                                                     

Досвід був представлений  на засіданні методичного об’єднання школи, розглянутий і погоджений на кафедрі «Початкова освіта» в ЗОІППО, розглянутий на семінарі керівників шкільних методичних об’єднань району

скачать полный текст работы: ЧАСТЬ-1, ЧАСТЬ-2

Категория: Методические | Добавил: Вио (13.01.2016)
Просмотров: 688 | Рейтинг: 0.0/0
Пошук по сайту

Copyright ЗСШ72 Запоріжжя ©2014 - 2023
Безкоштовний хостинг uCoz