Як стверджував А.С. Макаренко, "справжнім учителем-вихователем можна стати після роботи в хорошому педагогічному колективі через кілька років". Таку ж думку мав і В.О. Сухомлинський: "Молодий спеціаліст стає хорошим учителем, перш за все, дякуючи обстановці творчої праці педагогічного колективу і учнівського".
Отже, входження молодих вчителів у складний світ шкільного життя, їх успішна професійна діяльність значною мірою залежить від того, в який колектив попаде вчитель, як його зустрінуть, якою турботою їх оточать, яку надаватимуть методичну допомогу, як стимулюватимуть до вияву ініціативи, творчості. З появою молодих вчителів у школі додаються більш сучасні педагогічні технології, нові свіжі ідеї, креативні підходи та й, звичайно, привабливі, молоді, усміхнені обличчя. Крім того, сучасні діти дуже цінують молодих учителів, які володіють ґрунтовними знаннями свого предмету, обізнані в сучасній музиці, модних тенденціях, молодіжних течіях, які знають, що таке «Facebook» та «Instagram», спілкуються по Скайпу, у Viber, Telegram та WatsApp, вільно почувають себе в лабіринтах Інтернету та є постійними учасниками чатів, форумів, вебінарів та конференцій.
Молоді вчителі в рамках тижня Школи молодого учителя «Ініціатива і творчість молодих» з 26.04.2021 по 30.04.2021 провели заходи дистанційно. Так, розпочався Тиждень «Візиткою молодого спеціаліста» ...