Назва: «Шкільний освітній хаб».
Мета: організація системних освітніх та психологічних послуг для здобувачів освіти закладу, їх батьків, вчителів та внутрішньо переміщених осіб.
Актуальність: під час війни заклад освіти стає осередком, який дає змогу дітям отримувати не лише знання, але й психологічну підтримку; дає змогу не втрачати відчуття приналежності до української спільноти. Потрібно адаптуватись до викликів війни і отримувати нові знання.
Завдання хабу:
- створювати сприятливі умови для формування та розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти під час дистанційного навчання в умовах війни;
- упроваджувати сучасні, практично спрямовані форми та методи роботи з учнями 1-9 класів, їх батьками, внутрішньо переміщеними особами під час дистанційного навчання в умовах війни;
- організовувати й проводити для батьків учнів, педагогів, внутрішньо переміщених осіб тренінги, консультації, семінари, майстер-класи у дистанційному форматі із залученням педагогічних та науково-педагогічних працівників, представників громадськості з питань організації дистанційного навчання та безпекової поведінки під час військового стану;
- створити освітній простір для роботи вчителів, які є внутрішньо переміщеними особами.
- надавати психологічні консультації та здійснювати психосоціальну підтримку учасників освітнього процесу, внутрішньо переміщених осіб;
Очікувані результати:
- підвищення якості освіти шляхом упровадження інновацій, урізноманітнення форм i методів освітнього процесу, поєднання формальної та неформальної освіти, створення умов для саморозвитку й самореалізації здобувачів освіти;
- підвищення рівня інформованості всіх учасників освітнього процесу, щодо особливостей дистанційної форми навчання під час військового стану;
- розроблення навчального контенту для здійснення освітнього процесу у дистанційній формі;
- налагодження співпраці із освітніми закладами, Центром професійного розвитку педагогічних працівників міста, КЗ «ЗОІППО» ЗОР, громадськими організаціями, розвиток особистісно-професійних компетентностей педагогічних працівників;
- удосконалення механізму психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу, запровадження дієвого механізму взаємодії всіх учасників освітнього процесу.
Учасники: здобувачі освіти, їх батьки, педагоги, внутрішньо переміщені особи.
Система заходів:
Зміст
|
Термін проведення
|
Відповідальний
|
Організаційний етап
|
Засідання ініціативної групи.
Обговорення та затвердження плану роботи над проєктом.
|
Червень-липень 2023
|
Заступники директора
Практичний психолог
Соціальний педагог
Керівники ШМО
|
Визначення електронної пошти для отримання запитів учасників освітнього процесу для організації консультацій
|
Інженер-електронік
|
Розміщення тематичного розділу на сайті закладу освіти
|
Відповідальний за сайт
|
Створення он-лайн таблиці «Відвідування навчальних занять здобувачами освіти»
|
Інженер-електронік
|
Реалізаційний етап
|
Організація консультацій для вчителів, учнів та їх батьків з питань роботи на платформі Google Classroom та на порталі "Нові знання"
|
Вересень 2023-травень 2024
|
Вчителі інформатики, класні керівники
|
Організація занять для внутрішньо переміщених осіб з набуття цифрових компетенцій (за запитом)
|
Вересень 2023-травень 2024
|
Вчителі інформатики
|
Організація для учнів консультацій з навчальних предметів (за запитом)
|
Вересень 2023-травень 2024
|
Вчителі-предметники
|
Самоосвіта педагогів (участь у тренінгах, семінарах, майстер-класах тощо)
|
Вересень 2023-травень 2024
|
Вчителі-предметники
|
Організація психологічних консультацій, занять для зняття емоційної напруги для вчителів, учнів, їх батьків, внутрішньо переміщених осіб (за запитом)
|
Вересень 2023-травень 2024
|
Практичний психолог,
соціальний педагог
|
Організація допомоги дітям з особливими освітніми потребами та їх батькам (за запитом)
|
Вересень 2023-травень 2024
|
Асистент вчителя, вчителі-предметники
|
Організація спільної діяльності з зацікавленими громадськими організаціями та державними установами
|
2 рази в семестр
|
Адміністрація закладу освіти
Практичний психолог
Соціальний педагог
Сестра медична
|
Створення контенту занять, виховних заходів, руханок, психологічних вправ тощо в умовах дистанційного навчання
|
Вересень 2023-травень 2024
|
Вчителі-предметники, класні керівники
|
Моніторинг навчальних досягнень учнів на порталі "Нові знання"
|
Щотижня
|
Вчителі-предметники, класні керівники
|
Моніторинг відвідування уроків учнями (он-лайн таблиця «Відвідування навчальних занять здобувачами освіти»)
|
Щоденно
|
Вчителі-предметники, класні керівники
|
Анкетування учнів, їх батьків та вчителів за результатами дистанційного навчання
|
Травень 2024
|
Заступник директора з НВР
|
Виступи на батьківських зборах
|
4 рази на рік
|
Адміністрація, вчителі-предметники, практичний психолог,
соціальний педагог
|
Створення умов для проведення навчальних занять вчителями, які є внутрішньо переміщеними особами (за запитом)
|
Вересень 2023-травень 2024
|
Адміністрація
|
Створення умов для видачі Свідоцтв про базову середню освіту та про повну загальну середню освіту випускникам шкіл тимчасово окупованих територій
|
Червень 2024
|
Адміністрація
|
Підсумковий етап
|
Підведення підсумків. Оцінка результатів проєкту. Усунення недоліків. Резерв у роботі.
|
Червень 2024
|
Заступники директора з НВР
Практичний психолог
Соціальний педагог
Педагог-організатор
|