17 лютого на кафедрі іноземних мов школи пройшов методичний день.
Яскравою подією став урок англійської мови в 11 Б класі, в якому викладає Мудра Людмила Григорівна.
На уроці були присутні директор школи Усова Тетяна Миколаївна, класний керівник класу Довбня Надія Яківна, вчитель початкових класів Донець Надія Яківна, Чавунова Тетяна Вячеславівна - музика, Лайтаренко Юлія Ігорівна - укр. мова, Згурська Тетяна Віталіївна - хімія.
Керівником групи було призначено вчителя французької мови Запорожець Ганну Миколаївну.
Темою уроку стала тема “Вибір професії”. Тема актуальна, бо в цьому році учні 11б класу одержують атестат про середню освіту і вибирають майбутню професію.
Урок був нестандартний. Учні показали проектно – дослідницьку роботу за американським проектом “Інтел. Навчання для майбутнього. “
А тепер про самий урок. В ході підготовки до уроку проектно – дослідницька робота включала в себе:
1). План проекту;
2). Буклет з публікацією про проектний метод на уроці англійської мови (Візитка для гостей); Буклет-1Буклет-2
3) Презентація вчителя;
4). Дидактичні матеріали вчителя;
5). Проекти учнів в Power Point;
6). Матеріал по оцінюванню проекту іншими учнями та самооцінювання;
7). Розроблені вчителем індивідуальні сертифікати кожному учню для нагородження за результатами підсумків оцінювання і самооцінювання роботи на уроці.
У ході підготовки до уроку робота над проектом включала в себе:
1. Проходження тестування з диференціально-діагностичного опитувальника Е. А. Климова в мережі Інтернет для виявлення свої схильності до тієї чи іншої професії,
2. Зібрати інформацію про зміст обраних/популярних професій,
3. Виявляти чинники, що впливають на вибір професії,
4. Знайти інформацію про досягнення відомих людей різних професій та чинники, які допомогли їм досягти успіху,
5. Шукати в Інтернеті інформацію про навчальні заклади,
6. Готувати презентацію в Power Point і представляти її.
Для виконання цієї роботи група була розділена на 3 невеликі групи: психологи, пошуковці і біографи. Про результати своєї роботи учні доповіли на початку уроку. Були також проаналізовані підсумки тестування щодо майбутньої професії. Виявилося, що 37.5 % учнів групи відносяться до типу "людина-людина, 25 % учнів - "людина - техніка", 37.5 % - ”людина – знакова система”.
Ключовим питанням на уроці стало питання “Як oбрати професію для життя ?”
Саме на це питання і намагались відповісти учні, працюючи в групах, демонструючи вміння вести бесіду, обмінюватись думками, висловлювати свою власну думку. Цікавими та змістовними, оригінальними та творчими були проекти учнів в Power Point за темою “Моя майбутня професія”.
На уроці практично всі учні продемонстрували високий рівень знань з англійської мови та високий рівень розвитку основних компетентностей.
Протягом всього уроку використовувались інформаційні комп’ютерні технології.
Основними методами навчання були метод проектів, кейс-метод та дослідницький.
Робота вчителя та учнів на уроці одержала високу оцінку присутніх. Про свої найкращі враження про відвіданий урок в 11б класі директор школи та вчителі висловились на засіданні, яке було присвячене обговоренню проведених уроків під час методичного дня.
Є велика надія, що проведена проектно-дослідницька робота допоможе учням групи Людмили Григорівни вибрати вірний шлях у своєму житті.