План совместных мероприятий с библиотекой им. Гайдара 14/15
1. |
Висвітлення питань |
Гра-мандрівка «Дивовижна Україна» |
5-9 кл. |
1 |
02 |
|
|
|
|
історії, держави. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Формування та роз- |
|
|
|
|
|
|
|
|
виток почуття |
|
|
|
|
|
|
|
|
патріотизму. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ |
Українське |
Народознавча година «Ця чудова писанка – про Вкраїну пісенька»; |
2-4 |
1 |
04 |
|
|
|
|
народознавство |
Етно калейдоскоп «Обереги, що не губляться в віках» |
5-9 кл. |
1 |
03 |
|
|
|
|
|
Народознавча мозаїка «Зима їде – свята веде» |
2 - 4 |
1 |
12 |
|
|
|
III |
Правове виховання. |
Правова година «Наші права – щасливе дитинство» |
1-4 кл. |
1 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV |
Моральне – етичне |
Урок етикету «Чарівні слова відкривають серця» |
1-4 кл. |
2 |
02 |
|
|
|
виховання |
Тренінг «Гречні панянки та юні джентельмени» |
5-9 кл. |
1 |
04 |
|
|||
Весела гра «Спасибі, будь ласка, здравствуйте .» |
1-4 кл. |
1 |
10 |
|
||||
V |
Профорієнтація. |
Літературний конкурс «Професії в казках» |
1-4 кл. |
1 |
11 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI |
Сімейно- родинне |
|
|
|
|
|
|
|
|
виховання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІ |
Краєзнавство |
Краєзнавча година «Моє місто не старіє, моє місто розквітає !» |
5-9 кл. |
1 |
10 |
|
|
|
|
|
Віртуальна година «Стежками легендарної Хортиці» |
5-9 кл. |
1 |
03 |
Ст.в. |
|
|
VІІІ |
Формування |
Екологічний калейдоскоп «Цікавинки природи» |
1-4 кл. |
2 |
01 |
|
|
|
|
екологічно |
Біо інформіна «Чудо- деревья» |
1-4 кл. |
2 |
09 |
|
|
|
|
вихованої |
|
|
|
|
|
|
|
|
особистості. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІХ |
Утвердження |
Огляд «Про себе треба знати, про себе треба дбати» |
1-4 кл. |
2 |
09 |
|
|
|
|
здорового |
|
|
|
|
|
|
|
|
способу життя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Популяризація |
Відео презентація «Тиждень захоплюючих персонажів |
1-4 кл |
1 |
03 |
|
|
|
|
української та |
|
|
|
|
|
|
|
|
світової |
|
|
|
|
|
|
|
|
літератури. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХІ |
Популяризація |
|
|
|
|
|
|
|
|
рідної мови. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
XII |
Формування у читачів |
|
|
|
|
|
|
|
|
сприйняття |
|
|
|
|
|
|
|
|
прекрасного. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХІІІ |
Заходи на |
|
|
|
|
|
|
|
|
допомогу у |
|
|
|
|
|
|
|
|
шкільній |
|
|
|
|
|
|
|
|
програми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХIV |
Організація |
|
|
|
|
|
|
|
|
дозвілля,розвиток |
|
|
|
|
|
|
|
|
творчих здібностей |
|
|
|
|
|
|
|
|
читачів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5 Інформаційне та довідково- бібліографічне обслуговування
|
|
|
|
||||
I |
Організація довідково- |
« Радість спортивних перемог » |
|
|
|
|
|
|
|
бібліографічного |
1.Поповнення та поточне редагування |
|
|
І-ІУкв |
|
|
|
|
апарату. |
СКС |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
Забезпечення |
«Голодомор у творах» |
1-9кл |
1 |
Ікв |
|
|
|
|
довідково-бібліографічного |
«Альтернативні види енергії» |
|
|
І-ІУкв |
|
|
|
|
обслуговування |
1.Консультації біля ДБА |
5-9кл |
50 |
І-ІУкв |
Всі б-ки |
|
|
|
|
2.Бібліографічні довідки |
|
|
|
Всі б-ки |
|
|